duminică, 20 martie 2011

eu-mi cerșesc liniștea.

măi, mamă,
cînd scrii cu
stânga ai toate
șansele
ca
acele cuvinte să
iasă
scrise
stângaci
si tu arme posezi
puține
doar cuvintele ce-și
încețoșează mintea
le poți folosi
în război


geometrie
simetrică
emoțională
la poli
diametrali
opuși

amintirea
se destramă
încet
alunecând pe iarbă
cei ce vorbesc
nu știu
un lucru
și cei ce
au diamante-n
buzunare
nu pot cumpăra
un zîmbet
închegat în cristale.

băi, și cuvinte serioase
precum dragostea
nu-mi pot
desfăta buzele
sau corzile vocale
căci am
niciun cuvânt
îmi blestem norocul
ce
m-a facut să mă pierd
în pustiu.
arme de război
ruginite,
imaginează-ți
acorduri de
chitară
pe un nisip aspru
zgâriat
de scoici
imaginează-ți
multe
imaginează-ți
de vrei
noi doi
pe nisip
liniștiți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu