joi, 19 mai 2011

pe umeri dezgoliți de floarea soarelui

i had a dream today
of blue and gray
of sweet lemon juice
the bitter sweet taste.

e liniște și încerc să savurez
noapte așa cum se desfășoară ea
în voalul ce-ți acoperă
mîinile reci

vreau amintiri
,mi-a zîmbit în urechea surdă,
vreau frînturi
de gînduri
să-mi oblojesc rănile
vreau
osîndă grea să-mi stea la căpătâi
pe umeri dezgoliți de floarea soarelui
procese de conștiință și nopți
reci in vara lui August
ploi torențiale
în așternuturi de satin
vise să visez în nopțile insomniace
ce-mi zgârie cortexul
și un zîmbet perfid să
umple încăperea de lumină
difuză

în schimb poți visa
la nesfârșit
un final fericit, o casă pe un deal
cu
copii tăi cu tot
cu cizmele moto
aruncate pe la intrare
cu clătite cu sirop
și dimineți frumoase
și...
cînd te trezești,
mi-a zis îngândurată
să lași ușa descuiată
de aș vrea să mă
cocoț în pat lîngă tine
ușor să-mi fie
și patură... păstrează-mi un colț
căci lăngă tine
duc lipsă de
nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu