luni, 16 mai 2011

transfuzie de amintiri

m-am gîndit că-n
palmele ce
ne-au scris amintirile astea
azi
să scriem cu markere permanente
două cuvinte unul altuia

întinzând brațele să pot cuprinde
tot ce ții minte
întinzând brațele
să poți cuprinde
tot ce ți-aș putea
șopti
într-o noapte de Iulie

suntem pierduți
nu ți-ai dat seama?
zburând ne-am
rătăcit
și puțin ne pasă
dansând sub...
copaci

hei...
dacă uit vreodata
fă-mi transfuzie de ceea
ce s-a
așternut în amintirile noastre
lunile astea
de cînd ne-am
cunoscut

și dacă ar fi să plouă
cu frunze ruginii
sau...
fulgi de zăpadă
puțin ne-ar păsa
dacă ar fi să ningă
cu imagini alb negru
de-ar fi să-ți sterg
fiecare oftat
din piept
de-ar fi
să fi fost diferit
poate ar fi fost, dar nu-i
și sunt aici pînă
nu am să plec
și fiecare cuvânt de alinare
o să fie un drum
plin de gropi
ca și cel pe care
călcăm
ca și fundația pe care o
să clădim.


Vrei să zburăm undeva?

departe să ne sărutăm...
cu prima zăpadă,
cu ultima stea fericiti la pământ să cădem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu